Thursday, December 2, 2010

berkorban untuk sebuah cita-cita

salam...

hidup yang amat sibuk di sepanjang bulan...travel memanjang je...keputusanku dh muktamad untuk bhenti keje..alhamdulillah, dh diluluskan...

so, jd lah penganggur...untuk sebuah cita2, aku perlu berkorban...
hope, my decision is right...

untuk warga darul islah dan sahabat2 shah alam, terima kasih atas jalinan ukhwah yang menggamit memori sepanjang kehidupanku setengah tahun di sana...maafkan diri yang hina ini atas segala kekhilafan...sangat sedih sebenarnya untuk meninggalkan rumah itu..daerah itu..ofis itu...

utk kakak tersayanag, k.didy...i'm very2 sory...saya memang sorang y degil..keras kepala...x dengar cakap...and so on...sedih coz dah susah nk dengar akak berleter kt saya nanti...

saya dh xde kt sana, akak jg diri..dh x dpt nk tolong akak...thanks a lot krn sudi jaga saya sepanjang di sana...terlalu byk susahkan akak...nanti dh susah kn nk share crite kt akak...

k.mun..nanti jg kakak elok2...

k.is...thanks krana sanggup melayan kerenah saya...

k.syida..lepas ni dh x leh dengar akak jerit2 dh...
kome...k.habsah, amal, k.yani,k.ida,k.yun,faza...thanks a lot...

semoga aku kuat untuk menghadapi segala cabaran menempuh kehidupan menghadapi kedewasaan...

2 comments:

  1. suka buat orang sedih....
    T______T

    jaga diri baik-baik.

    it's gonna be different since we're not living together n'more but let's keep this friendship alive.. till death do us part.

    sayang kamu kerana Allah.

    ReplyDelete
  2. don't worry sis...u will be in my heart..my mind..
    semoga akak dapat capai cita2 akak...

    sayang akak juga...take care...
    jgn sedih2...

    ReplyDelete